Det hänger på tvätten


Ni som tror att vi alltid har tomtebo lycka i vår familj tror fel. Har kan det verkligen vara högt i tak i bland herregud när vi väl satt i gång flyger porslinet.
Som i måndags morse när Fredrik stressad ska i väg på möte och står framför spegeln och provar outfits som en riktig tjej. Och börjar klaga på att hans väldigt V ringade t-shirst är skrynkliga längst ner i V-ringningen. Typ så här
Fredrik- Malin den är skrynklig
Jag-Va vadå? (men vet väl ändå lite vad han pratar om)
Fredrik- Den är skrynklig här längst ned i v-ringningen. Nu kan jag inte använda den här. Rafsar runt i t-shirts lådan. Hittar en till som är skrynklig. Hänger du inte upp dom ordentligt? Frågar han mig i anklagande ton
Jag -Du jag gör faktiskt mitt bästa hänger dina tröjor på galge som du vill ha dom. Jag har faktiskt 2 barn att se efter jag är inget tvätteri!!!
Fredrik -Ja men det är väll inte så svårt du måste hänga dom på galgen och sträcka ut dom och se till att sömmarna vid axlarna hänger rätt på galgen så det faller rätt. Visar sammtidigt hur han menar
Jag (tänker han är GALEN jag är tillsammans med en kläd facist) Tvätta dina jävla kläder själv. Eller lägg alla kläder i tvätt korgen så tvättar jag dom igen. (Man är ju martyr ) Och sen kan ni ju tänka er resten.

Men när han kom hem i måndags kväll hade han med sig en hel box med Marc Jacobs nya parfym Daisy med tillhörande Body Lotion och dushcreme. Samt 2 väldigt V-ringade rosa toppar från American Apparell samma som han har. (han kanske tänker att jag lär mig hänga dom rätt om jag har likadan ) Ha ha. Ja väldigt gulligt han hade dåligt samvete för att han hade varit tvär. Så nu är vi så sams så tänk vad lite parfym kan göra

image469

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0