Fredrik opereras, & barnen är förkylda

Jag och barnen åkte och hämtade farmor och farfar i går på Heathrow. Och det var då förstås samma dag som BA nya terminal 5 invigdes. Och jag som tittar på nyheterna 1 gång i veckan hade så klart ingen aaaaning. Frågade personalen om det var någon kändis på ingång eftersom det var så mycket, press och polis på plats. Men nej bara invigning. Men som med alla nya ställen så var det så klart lite problem BAGAGET fungerade inte som det skulle. Så farmor kom ut i förväg och stackars farfar fick vänta i 2 timmar. Vissa hade tydligen fått vänta mycket längre och över 30 flighter ställdes in i går så vi hade väll tur. Men varför är det alltid sådant som ska hända oss.

I dag är Fredrik på operation jag körde dit honom och farmor kl 07.00 i morse, och nu ringde Christina precis och sa att det var klart och att allt har gått bra så nu ska han bara vara kvar på observation. Våra förkylda barn har sovit i skift här hemma, Rakel sov till kl 10 i morse!!!!, när hon vaknade gick Isak och la sig. Sen mutade jag Rakel med ett paket pringels så jag som också är ganska förkyld kunde få sova lite till Barnen i Bullerbyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0