Mina beauty favorites denna månaden


Marc Jacobs Daisys...
Jag är helt galen den luktar så gott och förpackningen är så snygg. Går och sprejar här hemma hela dagarna. Har trånat efter den ett tag det började med att jag köpte den lilla blomman när vi skulle till Guadeloupe. Och i måndags efter vårt tvätt bråk kom Fredrik hem med en stor ask med både parfym , showergel och body lotion. Rent allmänt gillar jag Marc Jacobs skarpt. Så mycket fina saker. http://www.daisymarcjacobs.com

image475image476

Dior
Dior Bronze Harmonie ska du köpa ett bronzpuder i vår så är det här min rekommendation. Det är verkligen snyggt på. Inte för brunt inte för glittrigt. Man känner sig brun pigg och fräch bara av att titta på förpackningen.

image477

Mulberry Roxanne Tote
Vilken fin väska. Skulle passa mig perfekt i vår... Den verkar dessutom ganska slitsäker bra när man har två små grisiga barn och stor. Mina handväskor måste vara stora så jag får plats med all junk som jag släpar runt. Blöjor, lippgloss, barnmat, våtservetter (skulle nog aldrig överleva utan), frukt, leksaker och nappar..
image478

Kommentarer
Postat av: anna

vilka fina saker och vilken läcker väska. Finns det inte en Mulberry outlet i norra london?
Du får väl ta och flörta med mannen så kanske han kommer hem med den fiiiina väskan
anna

2008-03-21 @ 09:11:40
URL: http://www.brojer.blogg.se
Postat av: Malin

Vet inte det finns en Burberry Outlet i Hackney... men vet inte om Mulbbery har svårt att tänka mig att dom skulle sälja helt nya vääskor. Jag sätter mitt hopp till Fredrik...

2008-03-21 @ 12:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0