Sista dagen på påsken..lemonmaräng paj, BBQ och TRADERA...

Idag kom Angel och Nadia hit och vi hade årtets första BBQ i trädgården i snön. Jag vet min man är en entusiast. Men han har verkligen sett fram i mot det. Så det blev grillat till middag och en lemonmarängpaj som jag bakade från min Jan Hedh bok. Som blev riktig lyckad. Barnen lekte snällt alla 4 medans vi vuxna kunde relaxa och ta det lungt äta påsk godis och dricka Guadeloup rom. Jag har pulat lite med alla mina saker som jag sålt på Tradera det är alltid lite pyssel att packa allt och se till att rätt grejer kommer till rätt personer. Men hur sjukt det en kanske låter jag tycker att det är roligt, det är som mitt lilla mini jobb jag får packa sortera och organisera och pyssla lite. Jag tjänar pengar och får en fin utrensad garderob. Man kan sälja allt trust me. Det är helt otroligt.

Kommentarer
Postat av: Hanis

låter intressant!
som tur är så är det inte vårt kontor! hahaa
tänk om det hade varit såå illa ;)

2008-03-25 @ 18:30:46
URL: http://hanisbananis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0