Här firar vi inte valborg...

Dagarna bara rullar på ... I går var jag hemma hos Anna hela dagen. Och Idag var det mamma träff igen...
Här i London bara regnar det och regnar eller haglar. Mycket konstig väder.
Jag är mest fokuserad på mitt jobb sökande men det är så jobbigt.
Jag har ju inte fått något jobb ännu, men när man själv inte riktigt vet vad man vill ha. Men det vet jag ju aldrig vad jag vill ha. Bara velar om allt hela tiden. I dag ringde dom från P.O.P så dom ska jag träffa nästa fredag. Kanske vore något. Fredrik jobbar sent är på nått jippo själv är jag hemma med barnen. Rakel ligger i sin säng och skriker för hon är hungrig, (och för att hon vill ha flera nappar hur många ska hon ha hon har två hon kan ju bara suga på 1 åt gången eller!!!!!! ) och för hon inte ätit någon middag. Det är bara så jobbigt. Så nu har hon ätit 2 yoggi i sängen. Kanske borde jag vara hårdare men det är så svårt ibland. Överhuvudtaget är hon hängig och trött och klagar över sina ben igen. Ska kolla upp det med doktorn i morgon igen. Och Isak han sitter i sin spjälsäng och leker och vill inte alls SOVA.... Jag vill bara ha lugn och ro..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0