Kusiner på besök


image576
Kusinerna Sonja, Ylva och pappa Anders
image577
Rakel & Isak fick en fin Astrid Lindgren visbok som det har bläddrats i hela dagen. Men sn har man ju en faster som är musik bibliotikarie
image578
Fatser Lena

I dag åkte jag och Rakel in till Stan och träffade kusiner som var på besök. Lena (Mats syster) Anders och deras barn Ylva och Sonja. Solen sken och det var fantastiskt väder. Vi såg i Camden gick runt lite på marknaden. Jag går ju aldrig där i vanliga fall, men dom hade en hel del intressanta saker inte bara punk. Sedan åt vi lunch i ett litet matstånd och gick vidare längs kanalen till Regentspark och sedan ner till stan. Där jag visade mitt favorit varuhus Libertys... På deras tyg avdelning vill jag ha 1 av varje minst. Sedan tog vi bussen hem hela vägen. Det är så mysigt att åka buss med bara 1 barn, man kan kolla och prata om saker på vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0