Min tand är lös...

image613
Finns i rosa, gult och brunt...
Nu har jag varit och pratat med POP fått en hel bunt med papper som jag ska fylla i. Det känns fortfarande toppen väntar nu bara på mitt schema.
Hon som är butikschef känns väldigt bra och förstående för min situation. Sen är det ju extra roligt att jag ska få vara chef på söndagar lite extra ansvar.
Jag får 30 % rabatt men inte på Rea men jag kan ju norpa alla dom fina grejerna först. Fredrik börjar redan oroa sig över att jag ska jobba för mycket och att han ska få vara med barnen hela helgerna! Han kanske ska ta ett snack med Nils.
När vi var på svenska kyrkan i dag trillade delar av min lagning ut ur en tand. Så i morgon har jag fått tid hos tandläkaren, jag som avskyr att gå dit skulle helst velat åka hem till Sverige och laga med det går ju inte nu. Det är faktiskt det enda tråkiga med mitt nya jobb att jag hade sätt fram i mot att få en härlig lång semester i Sverige. Men man kan inte få allt och kanske kan jag byta lite dagar och få till en vecka i slutet av sommaren.
 Just nu tar jag en dag i taget. Försöker iallafall vi får se.

Kommentarer
Postat av: johanna

jaa...Nils är då inte glad!
han e sur varje helg, trist.
Men vad ska man göra, jag kan inte bara sluta jobba!
Och så är det att jobba inom Handeln.
Konstigt att det nästan...bara är kvinnor som jobbar där !?
/Johanna

2008-05-20 @ 23:02:25
Postat av: lotta

men vad rolgit gumman! och 30 % rabatt e ju inte illa pinkat! förstar att mannen e lite orolig.. men de där fixar ni! stor kram!

2008-05-21 @ 08:20:09
URL: http://www.gottablandat.wordpress.com
Postat av: Guri

Hej!
Har nu läst igenom ditt liv de senaste månaderna. :) Kul!
GRATTIS till jobbet! Vad roligt för dig. Jag vet ju att det kommer gå hur bra som helst.
KRAM Guri

2008-05-21 @ 19:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0