Mina nya mat favoriter

image574
Mustard seed (Senaps frön)
Är min ny favorit, ska vara bra för ämnesomsättningen och matsmältningen. Jag är villig att prova allt. Dom smakar inte speciellt mycket men jag sprinklar dom nu över salladen. Och till och med Fredrik som kan vara skeptisk till sådan där grejer gillade det. Det blir lite mera crunchigt och nötig känsla av salladen. Och allt som inte gör dig fetare....

Ny efterätt
I går gjorde vi improviserad marrängswiss (jag vet lite kontraproduktivt efter mustard seeds salladen)
Blanda: Banan, Jordgubbar, Marängkross och hackad daim och avnjut tillsammans med vanilj glass.
Behöver jag säga att vi åt hur mycket som helst. Det var bara så gott, och enkelt. Gillar mat som är enkel.

Kommentarer
Postat av: lotta

mmmm marränsviss med hackad dajm later mumsigt! ha en bra helg!

2008-05-09 @ 10:19:39
URL: http://www.gottablandat.wordpress.com
Postat av: johanna

UNDERBART!!!!
Det vattnas i munnen!
/Johanna

2008-05-09 @ 19:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0