Nu är dom här

image607
http://littmarck.com/

Hej hopp så var farmor och farfar här men det är bara Rakels farmor inte Isaks om du frågar Rakel.. LIte gulligt.
Vi åkte och hämtade dom på Heahtrow i går, och det gick bra att köra hamnade inte fel en enda gång.
Passade på och handla i går kväll inför Isaks kalas på Söndag kommer det 25 vuxna och typ lika många barn hit så det gäller det att man bullat upp.
Det blir varmkorv med mina borttappade bröd till barnen och pasta sallad till dom vuxna försöker hålla det lite enkelt och så tårta förstås. HIttade det här fina armbandet när jag surfade runt, så vackert och i rosa. Funderar på att beställa ett. Men idag ska jag gå till frisören och det brukar bli kostsamt så jag får nog vänta en månad eller 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0