Om mig ...

Jag som gillar utamaningar har sett denna på flera bloggar så nu kör jag med...........

Höger- eller vänsterhänt: Vänster

Humör just nu: Glad  men trött är altid uppe för sent

Favoritgodis/snacks: Salt and Vineager chips

Kläder just nu: leggins och topp

Musik just nu: Altid Lisa Ekdahl, passar till allt

Sommarplaner: Den som det visste. Väntar på jobb svar. Får jag jobb ingen semester. Inget jobb Sverige hela sommaren.

Hur många kuddar sover du med? typ 7 varav 2 är stora tyska dunkuddar från farmor 70X70 cm minst...

Spelar du nåt instrument: Spelade cello när jag var liten, fast jag kommer inte ihåg något alls.

Morgon- eller nattmänniska: Natt kan vara uppe hur länge som helst

Vem är viktigast för dig: Min familj och min vänner

Bio eller promenad: Promenad

Är du kittlig: Ja, men inte under fötterna, pappa lärde mig hur man gör.

Snarkar du: Tror inte det

Stjärntecken: Jungfru

Äckligaste insekten: Hmm vet inte men jag hatar möss

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Osynlig

Vad vill du jobba som? Om jag det bara visste jag letar fortfarande.

Stökigt eller välstädat? Tycker jag är välstädad, bäddar sängen varje dag har till och med en städerska. Är en sådan som borstar tänderna och skurar handfatet samtidigt.

Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Never...

Gillar du att sjunga? Ja skulle gärna börja i kör igen om man bara hade tid.

Anser du att du är stark? Ja jag kan lyfta bära det mesta men är inte bra på armbrytning. (ha ha det kanske vi skulle ha på nästa mamma träff turne)

Vad gör du om du får hicka? väntar på att det ska gå över

Vad längtar du mest efter just nu? Ro i sinnet.

Kommentarer
Postat av: a home far away

Vilka fina bilder i tidigare inlägg!
Och utmaningar är kul, speciellt såna som man får veta lite mer om personen bakom bloggen:-)

Kram från Singapore

2008-05-13 @ 06:41:37
URL: http://vitaanglar.blogspot.com/
Postat av: lotta

kul att läsa om dig :-)
och du.. ang bubbel med svenskorna.. sa hoppas jag de e nat man kan göra i sveirge okcsa,, annars far väl JAG införa det när vi flyttar hem :-)

2008-05-13 @ 09:38:37
URL: http://www.gottablandat.wordpress.com
Postat av: anna

ha ha Malin, det dar med tandborstningen och stadar handfatet gor jag med...........trodde jag var den enda i hela varlden som gjorde det.

2008-05-13 @ 15:31:00
URL: http://www.londonhem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0