afterwork.. after midnight

Ja herregud vilken helg. Efter jobbet gick vi på afterwork som övergick till aftemidnight.
 Vi slutade på ett av mina favorit ställen Tabernacel. Jag har fått en ny kompis som är i stan och hälsar på en av amerikanarna Stephanie. Konstigt jag har bott i London i 4 år och knappt träffat nån. Och nu kryllar det av dom. Och alla är do lika trevliga.
Jag och Stephanie bondade snabbt, kul att ha en tjej och gå ut med och dela läppglans med. Så det inte bara är jag och grabbarna hela tiden. Men jag klagar inte. Dom tar hand om mig. Sätter mig i en taxi när dom tycker det är dags för mig att åka hem. Ha... Vi åt god mat och pratade natten lång. Skvallrade om Alla på jobbet, vem som har ihop det med vem...alla har olika smeknamn, Linus han kallas för limpan, och han har en liten assistent som inte kan vara en dag äldre en 22. Så dom går nu under namnen loaf and slice, Landis kallas för Lando, Edward för Ed. Robert för Booby, Tobias, är toby, Thomas är Tompa, Sam är proffesorn, Jenny är lips. Ja ni kan tänka er låg nivå men när man är mitt upp i det är det som när man var 13 och var på läger. Mitt jobb känns som ett enda långt konfirmationsläger.  
Efter Tabernacle gick vi alla hem till Sam på efterfest. Ja dom festade jag somnade men man är ju inte 25 längre.  
Jag kände mig helt OK hela kvällen tills den där sista shotten sambuka.. När vi kom ut kändes det som om London snurrade och jag fick food misson. Lyckades lokalisera ett kebab ställe och stillade min hunger. Det slutade med att vi alla gick hem till Sam och jag stupade i säng för att vakna upp kl 08.45 på morgonen fullt påklädd 
(tur var väll det, nu kan man gå till jobbet utan att skämmas. ) och lite lagom svettig. Vi gick ut tillsammans och åt en välbehövlig frukost.
Har precis kommit hem, tvättat dammsugit och tvättat. Nu måste jag försöka vila lite för kvällen. Då jag och Stephanie och några andra ska ut och göra stan osäker på en av Londons finare klubbar. Det kan ju bli  kul att gå på något nytt ställe. Ska bara fundera ut vad jag ska ha på mig.  Den lilla röda eller den lilla svart?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra kväll :)

2008-11-15 @ 16:15:52
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: johanna

Nae fy fan vad kul!

Go Malin !!!¨

//

johanna

2008-11-15 @ 17:01:12
Postat av: Mamma Melissa

Oj, har var det fartfyllt värre... ! Grattis till en lyckad kväll-natt-morgon!

2008-11-16 @ 18:31:16
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0