Brothers and Sisters

Lycka for att spa pa min redan fina Fredag kopte jag hela sasong 1 av Brothers and Sisters i dag. (Pa sale, sa klart)
Jag har sagt det forut och det tal att sagas igen. Det ar varldens basta TV serie, den slar allt tilloch med Sex and The City.

Maste nog snacka lite med amerikanarna pa jobbet och se om nagon kan kopa sasong 2 som tydligen finns ute i USA. Jag grater varje gang..jag ser ett avsnitt. Innan vi jag flyttade ut kunde jag ga upp mitt i natten titta pa ett avsnitt och sitta och storlipa framfor TVn. Och det ar underbart ibland att bara grata. Min absoluta favorit ar sa klart Sarah Walker / Rachel Griffiths. Det kommer bli min rebound Tv serie. Kan ju ha nagot att gora med att hon ocksa ar en ensamstaende tva barnsmamma.  (For er som inte vet sa pratar vi om en super amerikans Tv serie, som handlar om en medelklass familj och alla deras intriger ).
Men det ar som jag och Sara snackade om i gar kvall det kanns som mitt liv har statt stilla dom senaste 7 aren och nu lever man igen. Lyssnar pa radio, ja det kanske later sjukt men innan jag lyssnade aldrig pa ny musik. Nu har jag en hel lista med musik som jag vill ha. Jag traffar nya manniskor. Ja lever livet helt enkelt. My life is no longer on hold. Synd bara att man var tvungen att skilja sig for att fa tillbaka sitt liv.

"the world is too fragile for people to be untrue. There's too much at stake, and life's too short for lies. And you're the worst kind of person in the world, because you wasted my heart, my time..." - Kitty Walker

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Om du gillar snyft-material... besök min blogg, kategorin: Förlossning. Sedan finns det en hel del annat för de dagar då andra uttryck vill komma till skott... som skratt (min man är ju helt vansinnigt rolig ibland...).



Ja, jag förstår känslan "on hold"... men när det väl vänder, då vänder det fort! Och sedan så står man där med hundar, hus, man och barn...

2008-11-16 @ 18:34:39
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0