runt runt runt...

Jag ar verkligen fruktansvart dalig pa att vara ensam. Det ar okej nar Fredrik har barnen men nar jag ar sjalv och barnen ar med Fredrik ar det sa trakigt. Men man far vall roa sig sa gott man kan. Titta lite pa desperate Housewifes, brothers and Sisters. Eller nagot annat skojigt. Jag vet jag har sagt det forrut men ingenting gar upp mot lite Brothers and Sisters. Det gar bra pa jobbet och det ar fortfarande otroligt roligt och stimulerande. Har agnat dom senaste 3 veckorna at att uppdatera min garderob, och den borjar bli battre nu sa inte samma angest pa morgonen som tidigare.
I jul kommer jag och barnen till Sverige den 20 till 27 tror jag att det var. Flygbiljetterna kostade en halv arm, men det ar vall for att alla svenskar ar sa himmla ordentliga och valorganiserade och bokar sina biljetter i Maj 2007 for julen 2008. Skont att vi kommer lite innan jul sa man kan handla klappar i Sverige. Kanner mig for tillfallet  totalt o jul inspirerad. Vad ar meningen igentligen? Ush nu later jag deppig det ar jag inte. Kanner mig gladare en jag gjort pa lange men ibland undrar jag bara vad meningen ar med saker det gar bara runt runt runt. Snart ar man vall tillbaka pa ruta 1 utan att man knappt forstatt hur det gick till. 

I morgon ar det val ska bli intressant, fick det har i morse pa mejlen. Ganska roligt...

Obama/Biden vs McCain/Palin, what if things were switched around?.....think about it. Would the country's collective point of view be different?

Ponder the following:

What if the Obamas had paraded five children across the stage, including a three month old infant and an unwed, pregnant teenage daughter?

What if John McCain was a former president of the Harvard Law Review?

What if Barack Obama finished fifth from the bottom of his graduating class?

What if McCain had only married once, and Obama was a divorcee?

What if Obama was the candidate who left his first wife after a severe disfiguring car accident, when she no longer measured up to his standards?

What if Obama had met his second wife in a bar and had a long affair while he was still married?

What if Michelle Obama was the wife who not only became addicted to pain killers but also acquired them illegally through her charitable organization?

What if Cindy McCain graduated from Harvard?

What if Obama was the one who had military experience that included discipline problems and a record of crashing seven planes?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0