you don't need a credit card, you need a man...

Hemma efter en hektiskt dag på jobbet. Vi har ju kontor lite varstans i världen. Så rätt som det är kommer det folk indroppandes från NY, Stockholm eller Dubai. Och domderar runt ska ha mötesrum, lunch kaffe, en arbetsplats. Ja det är ju bara att rodda i ordning då. Tillbringade 40 minuter tillsammans med våran IT kille Linus i morse och gjorde ett tappert försöka att försöka trassla ut våran  kopieringsmaskin som brakat samman igen. Och försökte koppla ihop den nya frankeringsmaskinen med resten av världen. Sådan där tekninska prylar är inte min grej. Vad är det för fel på frimärken? Lunchen tillbringades på banken, för att reda ut min ekonomi och skaffa nytt bankkonto. Den mycket trevliga bankmannen sa lite skämt samt, darling  you dont need a credit card you need a man, och frågade sedan om mitt nummer!  Men som Amanda sa "Credit card is so much easier to handle, not so high maintance and less demanding."  
Åkte direkt hem efter jobbet och gosade med mina underbara barn som jag saknat så. Nu ska jag frossa i lite mera i Brothers and Sisters. 

Av tomten önskar jag mig följande
Happy children
Platt tang...
Lugn och ro
Champange
Lippgloss
Snygga stövlar
Kläder
Beyonces , Britney Spears, Akon, Estelle och Leona Lewis nya skivor
Böcker
Nya lakan till sängen.. sangen ar 140*200

Kommentarer
Postat av: johanna

Det e såååå kul att läsa.

du verkar ha ett sånt inspirerande jobb!

Kram Johanna

2008-11-19 @ 22:49:08
Postat av: Malin

Det vet jag inte om att laga kopieringsmaskiner är så inspirerande...;)

2008-11-19 @ 23:03:35
Postat av: cissi

Du skriver varldens basta blogg!vad har du for baddmatt da, annars kan man ju inte kopa lakan ? :) kram!

2008-11-20 @ 13:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0