Besök

Sent sent i torsdags kväll kom Mats och Isidor hit. Packade in barnen i bilen och åkte ut och hämtade dom på flygplatsen.


I fredags så hängde vi bara lite lokalt. Visade dom runt där jag bor nu.  Bakom mitt hus.



Åkte till Woodgreen och gick lite i affärer, Rakel förfestade lite på Burger King innan lekis.



Vi andra åt en trevlig lunch på Monkey Nuts i Crouchend. 


Promenerade upp till Alexandra Palace och såg på utsikten
Hämtade Rakel, åkte förbi Woodgreen igen och bytte lite grejer som jag hade köpt på H&M jag har minst sagt lite kläd noja inför mitt nya jobb. Det är ju bara KOSTYM som gäller och hur mycket sådan kläder har jag hemma efter 3års mamma ledighet? Inga.  Men på måndag kl 8.30 börjar jag. Då blir jag heltidsarbetande mamma! 




På vägen hem gick vi förbi två mycket fina fönster som stod utanför ett hus, som Mats plockade med sig hem. Hur dom ska transporteras hem till Stockholm vet jag inte men nu står dom här i min hall. 

I lördags var Mats och Isidor på stan och såg, Harrods, Nottinghill, Big Ben, Slottet, Westminiser, Regentstreet, och Apple butiken. Mendans jag och barnen träffade Ylva i HighGate Woods. Solen har strålat hela helgen och det har säkert varit uppåt 18+ helt fantastiskt. Vi var i parken mellan 12-17 och åt vår medhavda picninc. Kvällen tillbringades hemma med indisk take away kollandes på X-factor (idol)


I sverige går en TV-serie som heter Singelmammor som jag har följt och i det senaste avsnittet så äter mamman och sonen Silah middag tillsammans med Silahs pappa som är på besök. 
Varpå pappan säger - vad är det för gaffel som Silah´s använder  ?
Mamman - Åhh det är bara högaffeln till Silahs Lego...
Är det bara jag som skrattar högt ? Så känns mitt liv också ibland. 

Kommentarer
Postat av: siggan

riktigt fina bilder. hoppas att ni har det bra. jag tycker du är en supermamma!! kram S

2008-10-12 @ 19:38:43
Postat av: Cissi

Lycka till pa jobbet! Kramar, Cissi

2008-10-13 @ 04:58:58
URL: http://cissiandval.blogg.se/
Postat av: sarah

Vilka söta barn du har =)

2008-10-22 @ 17:55:19
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0