Det löser sig så klart...

Allting löser sig ska inte deppa för mycket. Har haft några riktigt mysiga dagar med Isak. Kul att få lite kvalitets tid med BARA honom. Han ÄLSKAR BILAR och MAT. Han äter nu en hel portion havregrynsgröt med mjölk och äppelmos innan sov dags. Den lilla mannen kommer att äta mig ur huset ;) På Onsdag kväll kommer Rakel, och på torsdag kväll kommer Isidor och Mats. Så då ska vi ha familjehelg ska bli mysigt.  Sen börjar ju jobbet, och det ska bli så kul .


Rakel myser i Sverige...

Kommentarer
Postat av: johanna

Hallå!

Vad jag har missat?

Vilket jobb ?

=)

Kram jOhanna

2008-10-08 @ 08:37:33
Postat av: vendela

hur fan kan man döpa sitt barn till rakel? :S

2008-10-08 @ 12:55:10
URL: http://vendelala.blogg.se/
Postat av: Malin

Och vad är Vendela för namn?

2008-10-08 @ 21:36:06
Postat av: Cissi

Hej gumman, jag tycker fortfarande att du ar jatteduktig, och det tycker Val ocksa (han ar superimponerad av hur du kor pa sjalv med allt) aven om hans asikt inte raknas just nu. Tanker pa dig, kan jag ringa i helgen? Hur tidigt pa morgonen hos dig ar det ok? KRam kram!

2008-10-10 @ 05:11:28
URL: http://cissiandval.blogg.se/
Postat av: Malin

från 7.30 london tid är vi alla vakna...

2008-10-10 @ 21:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0