Havregrynsgröt

Har haft en härlig dag med Isak och Theo trots att det bara är 12 grader trotsade vi kylan och gick till lekparken och barnen bara lekte och lekte hela dagen.Isak han åt som en häst när vi kom hem. Rakel min lilla älskling är i Sverige med pappa saknar henne redan. Annars känns livet skit, fortfarande sjuk, fick en telefonräkning i dag på 4000 sek på en telefon som jag inte ens har fick ringa och jiddra om allt det där. Sen fick jag ett annat brev ang mitt bostadsbidrag och det verkar också gå åt h-lvete. Så nu kommer man vara en ensamsående heltidsarbetande mamma och leva på harvegryns gröt men det får väll gå det också. Bara det att jag kommer få magsår under tiden och oroa mig över allt det här. 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att du är grymt stark och modig!

Alla går någongång igenom jobbiga saker i livet även fast det oftast inte syns på utsidan.

Försök tänka posetivt!

Du kommer klara det! :)

/din självutnämnda push-coach



2008-10-05 @ 13:10:56
Postat av: johanna

hej!

Det är trist....men havregrynsgröt är rätt ok!

Ska jag skicka ngt uppmuntrande från Sverige?

Du kommer inte hit snart?

Malin!

Allt kommer bli bättre, jag lovar!

Kram Johanna

2008-10-06 @ 09:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0