liten uppdatering

Ja vad har hänt sedan sist. Jag har jobbat jobbat jobbat. Varit med mina barn och gått ut en del livet rullar på medans livet runtomkring söndras. 
Jag trivs så bra på mitt jobb bra läge, bra lön, roliga arbetsuppgifter. Trevliga, snygga och socuiala arbetskamrater kan det bli bättre. Vi är 50 killar 10 tjejer på jobbet.. 
I fredags när börsen föll var det helt galet på jobbet, men roligt att vara mitt i smeten. Börjar så smått  också lära mig vad alla heter och det är ju alltid en fördel. 
Min bil har krackelerat lite granna fundera på om det kan vara vet inte vad det heter på svenska den där delen som laddar upp batteriet "alternater" så jag måste ta den till verkstan på Lördag. Förhoppningsvis har mitt batteri som jag köpte för dyra pengara förra året inte blivit helt urladdat. Vi får väll se. 
Lägenhet börjar kännas inbod, men den har lite barnsjukdommar, tvättmaskinen tömmer inte som den ska, duschen havererade i helgen och toaletten står och rinner. Men så är det ju i den här staden. Och när Rakel börjar skolan till nästa höst så flyttar vi nog närmare där vi bodde innan. Så det blir nära för barnen att gå i mellan oss och ta sig till skolan. Även om jag inte orkar tänka på ytterligare ett stort projekt nu. Men som sagt att börja jobba är fantastiskt. Det är så roligt. Jag nästan längtar efter att gå till jobbet. Och Anna som passar barnen är så gullig det känns toppen. Och jag lovar det kommer kort på jobb Malin, lite svårt bara ska jag att kort på mig själv innan jag går till jobbet. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0