Public transport...

Idag har jag åkt samma tåg 6 gånger, hämtat barn hemma hos Fredrik. 
Det är verkligen underbart att se dom efter en hel helgs frånvaro. Mina små gullungar.  
Sedan tog vi tåget hem till Cecilia som hade mammaträff och åt hennes fantastiska smörgåstårta, hon är en riktigt resturang tjejoch allt hon lagar är ja helt oemotståndligt...Vidare med tåget till Rakels lekis, lämnade av henne, tåg till Hanna för en fika, tåg tillbaka till lekis och sedan tåg hem. 
Tåg tåg tåg, men barnen gillar det. Jag bygger armmuskler av allt bärandes upp och ner i trappor och sparar bensin och miljö- 



Kommentarer
Postat av: julia

hej! kom in på din sida av en ren slump! saknade min mamma o knappade in "mamma.blogg.se"

Har inte kunnat sluta läsa din blogg. ditt liv känns som ett stort äventyr och jag tycker att du är så himla modig! jag tror jag ser upp till dig en aning!:)

/julia

2008-09-30 @ 08:11:53
URL: http://jewelsbyjoulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0