Att sova själv...

Okej jag tanker posetivt nu. Det bästa känslan som finns i hela världen när pojkvännen är borta måste ändå vara när man precis har tagit en dusch, smörjt in sig med lotion som doftar gott, satt på sig sina  nya rena myskläder och krypit ner i en bäddad säng med nytvättade lakan. Sedan släcker man ner överallt tänder oppna brasan, samtidigt som man läser en bra chic-lit bok..


Just nu läser jag




Fot not
L han säger att dom få natter som vi sover tillsammans nu fortiden är som att sova med en goldenretriver valp som bocker runt i sängen, vi borjar sova tätt omslingrade och sen forsoker L manovrera over mig på min sida så han ska få sova i "lugn och ro". Men forsoker han med det innan jag borjat min djup somn, så upptacker jag det direkt och bokar snabbt upp mig tätt tätt intill. Man får ju passa på att umgås så mycket det bara går. När han är borta hela tiden.
Och så där håller vi tydligen på, jag jagar runt honom i sängen... :) Men jag vet att han innerst inne tycker det är mysigt...


Kommentarer
Postat av: H

Och det var taget från Blondinbellas blogg.

2009-08-25 @ 19:33:12
Postat av: lisa

var det??jaha



FEST E BÄST!!!!

2009-08-25 @ 20:41:18
URL: http://staak.blogg.se/
Postat av: lisa

var det??jaha



FEST E BÄST!!!!

2009-08-25 @ 20:41:23
URL: http://staak.blogg.se/
Postat av: j

orka sno inlägg,mycke till liv man då måste ha

2009-08-25 @ 21:47:45
Postat av: Malin

Snott snott ja tyck vad ni vill jag laste det I dag och tyckte det stammde ganska bra, sa ar det. Sen var jag for lat for AT&T andra texten. Format ;) all cred till bella. Som ni ser har jag skrivit en heldel sjalv bade fore och efter

2009-08-26 @ 01:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0