Cupcakes..

Jag laser matbloggar och drommer om ett stort vitt kok fyllt med god mat, och matlagning. Det tog ett ar men nu saknar jag att laga mat, och cupcakes.
Har aldrig bakat men jag maste prova. Nar jag var i NY sa besokte jag ett kant bageri som gjorde helt fantastiska cupcakes. Ni vet det dar dom koar utanfor i Sex and the city.  

Vad behover man om man ska gora cupcakes, maste man ha harda skal eller funkar det med pappersformar? Hittade den har coola glass skopan som jag vet flera rekomenderat for cupcakes. Nej det blir kanske lite bakande i helgen..

http://www.wrapables.com/jsp/ProductDetail.jsp?ProductCode=C57237


Kolla vilka fina lanat fran Linneas skafferi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0