jag vill festa

Laser Carolina Gynnins blogg ibland, och jag tanker.

Jag vill också vara skit snygg, smal, ha en super flashig garderob.

Festa dricka mig prutt full på champagne och gå på galna fester, röka 100 cigg.

Och vara helt vild och galen. Går det nar man har 2 barn och pojkvann?

Ar det bara jag som fortfarande har det dar begäret. For det blir aldrig sa dar galet längre. Nej man ses med lite kompisar och dricker några ol på pubben.. Kanske kan jag overtala Landis om en galen utgangskvall i NY,


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!

Gud vilken fin blogg:)!!

Har en blogg på metrobloggen.se.

Inte lika fin design som du!!

Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin?

Alltid roligt att ha nya bloggvänner från blogg.se!

Hoppas du har en bra sommar:)

Kram Amanda

PS:

Svara gärna i min blogg:)

2009-08-10 @ 20:41:58
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0