Landis leaving


Nu ar Landis I NY, vi kommer vara i från varandra i 2 månader. Kanske later det inte sa farligt men jag gillar det inte. Men vissa saker ar skont jag behöver inte laga middag, jag kan gå runt i fula underkläder sova med alla barnen i sängen om det blir for tomt. Men ush jag saknar honom redan..

Har kommer en lista på saker jag ska ova på när Landis är borta


Jag får öva på att vara ensam. Jag kommer att lära mig att njuta av mitt eget sällskap, något jag alltid har tyckt varit lite jobbigt = sällskapssjuk. Jag behöver inte laga ordentlig mat utan gå återgå till min havregryn och pannkaks diet. Och bete mig normalt hemma. Alltså inte tända alla lampor här hemma eller somna med tv:n på bara för att jag är ensam och hör en massa läskiga ljud...


I avsaknad av TV och Internet hemma ska jag läsa en massa böcker som jag beställt hem från Amazon och mala om mitt koksbord.

Vi kommer att få tid att sakna varandra vilket är viktigt i ett förhållande. Istället for att ha en massa onödig kvantitets-tid tillsammans och det kommer ju att bli härligt när man ses igen! Jag har alltid tyckt att känslan av saknad är hemsk men nu ska jag uppskatta att sakna och bli saknad!

Jag kommer att få tid till alla vänner. Eller tid har jag i vanliga fall också men jag menar mer tid
 Okej nu låter det som om jag är fastkedjad med Landis men ni fattar! Man behöver inte kompromissa om tiden helt enkelt.

Tänka, jag får tid att tänka och bearbeta en del jobbiga saker i mitt liv. Och inte bara sopa dom under mattan.
It's a good test som Landis sager, ska bli intressant och se hur det går.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0