nu vill jag nog ha lite host mys..



Det hander inte sa mycket i mitt liv nu. Jag har for mycket tid och energi och grubbla pa saker och ting. Har snart betat mig igenom hela seson 1 av office girl. Love it love it love it.

Fortsatter att dregla over alla fina klader. Nasta vecka nar jag aker till US ska jag ta mig en titt pa nedanstaende outfit. Stackars L sist jag var dar slappade jag nog runt honom i varenda RL shop i hela NYC. Min garderob borjar iallafall anta nagon slags stil, och det ar skont.   Langtar nastan lite efter hosten. NU vill jag kopa host klader lader jacka, stovlar och kavaj. Horde en historia om en pappa I city som 2 ganger per ar ringde upp RL shopen och bestallde en av varje till sin son,  kan han han inte ringa in bestallning till mig.  Nej det skulle vara trakigt. Och nu skriver jag en trakig blogg som bara handlar om klader...

Jag har nog skrivit om det forut, men ibland vill jag bara flytta ut pa landet och bo pa nagon stor odslig gard och baka kaor och ga ut med hunden. Ha en rostig gammal gron range rover. Men visst jag skulle trottna pa en vecka ha ha..    

Blivit inbjuden pa min kollegas engagement party, ska man ta med sig present pa sadant och vad ?

I kvall ska vi pa sleepover och jag ser fram i mot att ata en god middag. Nu blir det inget bloggande forrens pa tisdag. For vi ar lediga pa Mandag, det ar Bankholiday weekend, det kanns som att alla har planer och ska gora grejer hela helgen utom jag som vare sig har TV internet eller fungerande bil. Huva jag som HATAR att vara ensam. Det ar det ABSOLUT varsta jag vet. Jag behover liksom lite mera stimulans en 2 barn i 3 dagar. Ja ni fattar vad jag menar. Men det ska bli mysigt att vara med dom lite mera.

stora kramar M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0