Rakel fyller ar

Födelsedags kalas,   Stackars barn jag hatar nar dom far lida for saker jag gjort att jag har gatt från yber mum som var hemma och bakade kakor till någon som ar organiserad och inte har tid. Det far bli andring på sant till hösten. Men jag bor sa litet var exakt i min lilla lgh ska vi ha kalas. Försöker har rattfaldiga mitt beteende lite.  Nar Isak fyllde ar var det inget kalas.

Jag var mest förtvivlad over att han inte skulle vakna upp hemma med mig på sin födelsedag. Men vi akte till Toulouse helgen innan. Pa Fredag ar det Rakels tur och inte har daliga mamman planerat någonting. Pratade med min kollega om hennes sons barnkalas med hoppslott och party bags. Och hon frågade vad jag hade gjort på Isaks dag och jag svarade med att ja vi at lite tårta på kvällen och sen hade vi paket. Hon insisterande undrade om jag inte hade lite kompisar over. NEJ jag hade inte lite kompisar over. Och nu ar det Rakels tur at fylla 4 nästa fredag.  I kväll kommer dom hem till mig  och stannar tills på Måndag, sa jag borde fira henne i helgen. Men alla hennes kompisar ar ju i Sverige.. Själv ska jag aka till Sverige nästa Fredag  det passar ju väldigt bra att jag kan tanka på något annat och grina lite och sörja att jag inte kan vara med Rakel på hennes födelsedag. Och hur det ska gå i jul det vågar jag inte ens tanka på.


Kommentarer
Postat av: Nina

Förstår om det gör ont i hjärtat.... Massor av bamsekramar

2009-08-13 @ 21:49:31
Postat av: johanna

ingrid har ALDRIG haft kalas...men så fyller hon ju år på sommaren.

ha en liten mini fest bara ni 3 i helgen..sen ha lite kalas senare när alla kompisarna kommer tillbaka.

Själv är jag super stressad.

Baltzar Barn på Baltzargatan i Malmö öppnar 24 September.

Finally!!!

Jag och en kompanjon har slagit oss ihop.

Massa danska märken....accessoarer, Ralph Lauren, Burberry, Tommy H, Ugg m.m.

Helt underbart kul...men jag är så stressad att jag inte kan sova.

Kul men läskigt!

Kramiz Johanna

2009-08-14 @ 08:11:10
Postat av: malin

Du det kommer ga toppen ingen kan det dar battre an du... Lycka till

2009-08-14 @ 10:19:05
Postat av: Hanna

Men kommer du ihag forra aret nar Rakel fyllde ar, da fick hon ju en kanelbulle med ett ljus i hemma hos mig! :-) Kul med kalas men absolut inget tvang! kram

2009-08-19 @ 05:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0