To do list


I dag ar en bra dag, vaknade av super gulliga text från pojkvännen, da blir man varm i hjärtat.  Tank om han visste.

Gårdags kvällen med barnen var lugn och mysigt. Jag tog mig  verkligen tid och vi målade och ritade och trädde pärlhalsband. Och lekte tillsammans, inte dom leker jag plockar städar eller fippla med något annat.  Blev helt imponerad av Isaks som faktiskt bara ar 2 ar kan trä små pärlor på trad. Inget fel på hans finmotorik eller ar det kanske helt normalt.


Har gjort lite listor over vad som behovs göras i helgen, jag måste ju hålla mig sysselsatt


•·   Skriva tack kort for alla fina kläder vi fick av kusin Linn


•·   Kora grejer till sorter garden


•·   Hämta lite av mina grejer hemma hos Landis.


•·   Aka med barnen  till Toys r us och köpa födelsedagspresenter


•·   Skriva på min CV, kanske dags att söka nytt jobb. Jag vill också göra något jag brinner for. (30 ars kris)


•·   Sy in en klänning (jag har sy abstinens men det ar på hall, och Johanna jag vill ha mera sådant dar band jag har letat overallt det finns ingenstans och jag har en massa hedgefund bebisar jag måste sy till)


•·   Mala Koksbordet vit.


•·   Saker jag borde göra sortera ut vilka kort som ska framkallas och rama in. Men nar jag sorterar blir det liksom 250 kort. Jag borde kanske ha en limit. Tank förr da kanske man framkallade 5 rullar om aret.. Men jag pysslar på med mina barns foto böcker. Dom ligger vall ca 1 ar behind bada tvåa. Försöker göra en bok per/ar. Och nu nar jag borjar få ett intressant liv igen kanske jag också skulle ha en.


•·   Träffa Cecilia med barn for playdate


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0