Elin och Tiger..

Visste ni det att det var Jesper Parnevik som introducerade Elin och Tiger, tydligen far hon $55 mille om hon ar gift med Tiger i 10 ar och $5 mille om hon stannar kortare tid enligt deras prenup. Jag fattar inte hur han tankte Tiger att han skulle komma undan med det ? Klart det kommer ut.. Kanda rika karlar som ar otrogna till hoger och vanster. Ingen finess har dom inte alls. Ringer upp alskarinan och lamnar voicemail. Patetiskt och stackars Elin. Fy fan inte nog med att ens man har varit otrogen sen ska man hangas ut i pressen dessutom.

Sjalv laste jag pa en annan blogg for nagra manader sedan om en tjej som traffat en av dom har "nattklubbs tjejerna " som tydligen visat up heta text som Tiger hade skickat. Ja det var vall bara en tidsfraga.

Ja undra vad som hander har nast. Jag tror att hon kommer att stanna I US, en del spekulerar ju i om hon skulle flytta hem vid ev skilsmassa. JA inte ar det latt att vara gift och 2 sma barn...




Kommentarer
Postat av: jessi

åååå vad har hänt me han

2009-12-03 @ 17:37:27
URL: http://jesslin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Lånade ditt inlägg till MIN blogg! det var så kul! Hoppas det var ok!!!!?

Kjam JOhanna

2009-12-03 @ 19:40:29
Postat av: Sara

Haha harlig bild.. good for her OM hon spoade skiten ur honom! :D

2009-12-04 @ 11:56:43
URL: http://londonsmile.wordpress.com
Postat av: Fia

haha snügg bild ;)

2010-01-15 @ 17:31:42
URL: http://mesheandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0