Gott nytt ar 2009

En 2009-lista

Hittade denna lista hos en annan blogg och kunde inte låta bli att kopiera den och göra den själv.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? At turkey pa julafton,

2. Höll du några av dina nyårslöften? Har aldrig avlagt nagra nyarsloften det blir enklare da. Att inte gora sig sjalv besviken. Det ar jag ganska duktig pa enda for egen maskin
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja min aldsta barndoms kompis fick en liten Olle som jag langatar efter att fa klamma pa.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tur ar det.
5. Vilka länder besökte du? Miami, Avoriaz, Dubai, Miami, Stockholm, Toulouse, Paris, Goteborg, New York, Goteborg, Washington, Bermuda, Colombia, California.. Ja mycket resa blev det.

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Nej
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 4 Decemeber 2009 nar vi flyttade in i huset

8. Vad var din största framgång 2009? Jag forsoker bli mera sjalvstandig
9. Största misstaget? Jag har daligt talamod
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej bara forkyld som alltid
11. Bästa köpet? Rakels vanings sang. 
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mina barn
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina barn min familj min alskade Mr Big mina fantastiska vanner. Ni gor mig glada varje dag.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? TI what ever you want, Black eyed pees,
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare! Sjukt mycket gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer?  Spenderat tid med mina barn
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Låtit människor såra mig
18. Hur tillbringar du julen? Med min fina familj
19. Blev du kär i år? Yes box, kar karare karast
20. Favoritprogram på TV? Brothers and Sisters och Gossip Girl,
21. Bästa boken du läste i år? Boken Nina skickade vad hette den nu igen har glomt bort
22. Största musikaliska upptäckten?! Ehh upptacker inte riktigt musik
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En underbar romantisk dag,
25. Något du önskade dig men inte fick? Ha ha ja….

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Sprang 5 km kl 07.00 längst stranden i Bermuda, at roomservice breakfast pa hotellet. Chillade pa stranden. At en fantastisk middag pa en underbar restaurang och glassade runt i min fina lang klanning. Dansade halva natten och drack lite for mycket champagne. En underbar fin minnesvard dag jag kommer minnas hela livet.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det blir svart att sla allt det har resandet och ett nytt hus…
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Preppy/boho chick och lite rock..
29. Vad fick dig att må bra? Sol, strand och salta vindar

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Har aldrig varit sugen pa nagon kandis
31. Vem saknade du? Mina barn och pappa
32. De bästa nya människorna du träffade? Alla MR Big underbara vanner som ar sa rolig, spontana och underbara har berikat mitt liv

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0