I kvall blir det alvedon och champagne...

Ja ha nu sitter jag har pa jobbet. Flyttgubbarna packar for fullt. Sa snart kommer nog alla grejer.

Barnen ar i ny huset. Rakel leker enligt rapport i sin nya vaning sang. Isak han pimmplar alvedon men ar vid gott mod.

Middags bordet ar levererat, internet gubbarna ar dar och installerar. Jag har beställt hem pizza till mina sjuklingar och skrivit en lang lista sa Katarina kan dirigera flyttisarna till ratt våningsplan. Ha ha ha. Jag kanner mig sjukt effektiv. Och vad skulle jag gora utan Katarina. Ingen aning.


Sjalv kanner jag mig uppspelt och glad som ett barn pa julafton jag vill springa hem nu…och packa upp och vika in alla saker fint. Tank vilken fantastisk underbar man jag har hittat som kopt detta underbara fantastiska hus. I vanliga fall nar man ser fram i mot nagot en resa fodelsedag etc sa tar det ju slut sa snabbt. Men det har kommer ju vara for evigt. 


Kommentarer
Postat av: Nina N

Den där känslan är hääärlig! Njut och bevara den så länge det bara går... KRAM

2009-12-04 @ 15:43:42
Postat av: Sara

Sa glad for din skull och LANGTAR tills jag far komma och dricka chai pa Stockholmsvis ;) kramen

2009-12-04 @ 16:03:25
URL: http://londonsmile.wordpress.com
Postat av: elle

vad glad jag e för din skull syster yster.. du är mer än värd detta.. pussar o kramar

2009-12-04 @ 18:48:31
Postat av: ULRICA - [säljer smycken]

Hej!



Kolla gärna in min blogg där jag säljer mina handgjorda smycken. Och kommentera gärna vad ni tycker :)



http://mammaulle.blogg.se

2009-12-06 @ 17:30:52
URL: http://mammaulle.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hur mar stackars Isak? Har det varsta gatt over? Hur gar det, hur var forsta helgen i nya huset? Kramar i massor!

2009-12-06 @ 22:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0