Julklappar

Forsoker styra upp nyarsafton men det stor mig nar man bjuder folk och dom inte kan svara. Ungefar som om dom vantar pa ett battre alternativ...

Jag har lite julklapps kris, vad ska jag kopa till Mr Big skulle vilja kopa en fin klocla men jag tror inte min budget tillater sadan utsvavningar. OCh jag vet inte riktigt vilket klock marke han ar vad tror ni?

Pojkarna har pa jobbet har foreslagit foljande, en Barbour jacket, en resorvar penna, klocka, planbok (det har han redan fatt ) Sjalv vill jag ha ett fett armband med diamanter om jag far onska helt fritt.
Men enligt den andra halften ar han pa budget efter hus kop och allt :) Sa jag blir glad for ett par tofflor ocksa.

Det ska bli sa skont att aka i vag, jag hade sa garna velat fira jul i mitt nya hus, men det far vanta tills nasta ar och nar det ar jul vill jag ha det perfekt. Och det ar inte perfekt. Vi har ingenting pa vaggarna, inga gardiner,ingen TV ja det ar sa mycket som behover fixas. Sa jag far lite panik. Vi ager inte ens en borr. Mr Big losning pa det hela ar att ringa hantverkarna sa dom akn skruva upp TVn jag vill ringa pappa. Jag vill ringa alla mina pappor kanske kan dom komma hit alla 3 och fixa och skruva upp alla vara grejer jag kan bjuda pa pepparkakor.

Min blogg har inga svenska bookstaver da jga skriver pa engelskt tangentbord.

Puss och kram och god jul pa er alla

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Heej! Varför kan du inte andvända bokstäverna ä, å,ö Du har inte de bokstäverna på bloggen!

2009-12-17 @ 17:30:32
URL: http://viktoriaitsme.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hej snygging! Skippa klockan, vanta tills han fyller 35, de kostar minst 10.000 om du vill ha en "fin"... Reservoarpennor skulle jag ta i sa fall, men med ett litet natt laderfodral som gor att man inte tappar bort den i datorvaskan (alltsa inte typ glasogonfodralet den kommer i utan ett annat). Annars finns alltid alternativet: Snygg slatstickad troja antingen med V eller stakrage med zip, man kan ha till skjorta och jeans, absolut helt ok. Helt allvarligt maste man inte kasta ut 5000 pa julklappar bara for att yuppy-killarna pa jobbet gor det varje helg... :) Slips? Fast han har val inte det langre? Har just insett att hela Vals slipsforrad gar bort, for alla slipsar ar breda och det ar inte modernt langre, sa jag har MASSOR av mojligheter :) Blatt, rott, randigt, prickigt... Lycka till! Kramar!

2009-12-17 @ 21:07:59
Postat av: Cissi

Eller varfor inte en borr? ;p

2009-12-17 @ 21:08:21
Postat av: Malin

Nej klart jag inte koper en klocka det bklir nog en praktisk vinterjacka:)

2009-12-18 @ 10:47:58
Postat av: Anna

Eller varför inte en o-halsad cashmerinotröja från coola Margaret Howell: http://www.margarethowell.co.uk/#/shop-online-/mens/knitwear/saddle-crew-neck

Du som har turen att bo i London kan nog få tag på en, själv har jag letat förgäves.

2009-12-19 @ 08:19:44
Postat av: Emilia Andersson

God jul & gott nytt år!! :)

2009-12-26 @ 21:35:40
URL: http://eilaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0