julklappar ?

Här sitter jag på ett flådigt hotell i Mayfair, jobbet har konferans och jag är här och hjälper till. Dvs visar folk till ratt rum vid rätt tid., Därimellan behöver jag bara le och se lite trevlig ut. Jag har med mig macen och har nu sorterat alla mina fotografier för det senaste året. funderar på om jag ska göra ett fotoalbum till Mr Big i julklapp. Eller är det en sådan sak som man gör som tjej till sin pojkvän för att man igentligen vill ha det själv. Jag har lite julklapps panik till honom faktiskt. Jag hoppas att jag hittar något fint när vi är i CAL, eller så kan jag ju alltid köpa något man har på sig det har jag ju gjort innan. Vi far vall se vad det blir. 
Sen har jag ju föräldrar och syskon också. Men dom far Amerika julklappar, definitivt. Vet inte heller riktigt när jag ska ha tid. Det kommer ju bara vara flytta flytta. Och det kanske inte är sa roligt för lillebror att få julklapp från IKEA det är väll antagligen den enda affären jag kommer spendera tid i den kommande tiden.  Nej nu fick jag annu mera angest nar jag tankte pa det. Skulle vara bra om jag kunde komma på en kombinerad present till alla mina broder.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Julfirande utan en mängd julklappar till vuxna kan vara ett alternativ !

2009-12-01 @ 17:31:31
Postat av: Madde

Har jag fattat ratt att han e amerikan? Kop nat han gillar fran USA och smuggla hem det :) typ hans favvo godis i nan fin skal Fran Ikea thihihi

2009-12-01 @ 23:28:34
URL: http://madhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0