Vilket tyg

Vad tycker ni vi har en inbyggd soffa pa nedervaningen. Jag maste sy overdrag. Jag har kopt bla vit randiga gardiner for dorren som gar ut till tradgarden.
Ska jag anvanda samma tyg till overdraget, eller ska jag ha det rodrandiga overdraget pa bild 1. Eller blir det for mycket och ha 2 olika rander.

Det maste vara barnvanligt tyg, for det ar har barnen kommer leka och titta pa Tv, sa vitt linne tyg fungerar inte.




Har ser ni gardinerna, ska det vara samma? Bortse fran alla fula kuddar dom ska ocksa klas om.
Eller ska det vara det rod randiga som ovan?

Kommentarer
Postat av: Emma

det rödrandiga var väldigt fint. tycker du ska ha det till soffan, blev det ikeas vita matstol t rakel, den som påminner om era köksstolar?

2009-12-08 @ 12:38:15
Postat av: Malin

Hmm jag som lutar at det bla randiga sa det blir samma som gardinen. Det blev en liten pin stol till rakel. Omn du vet hur stolen Olle ser ut.. en sadan fast for barn/

2009-12-08 @ 12:54:48
Postat av: Linnea

Det blåa, helt klart! Hoppas Isak mår bättre och grattis till huset :)

Kram Linnea

2009-12-08 @ 13:05:34
Postat av: Felicia

HejHej Felicia heter jag och är 12 år! undrar om du skulle vara intreserad av en rolig personlig design här på bloggen ! jag gör designer hela tiden o älskar att göra det ! hör av dig om du skulle vilja ha en design! :)



// Felicia

2009-12-08 @ 16:53:11
URL: http://fellaaaan.blogg.se/
Postat av: Nina N

Det blå var fint...

2009-12-08 @ 20:15:38
Postat av: Madde

Rodrandigt sa det blir lite farg allt annat e ju vitt och blatt kanns stelt :) fast jag hade tagit lila!

2009-12-08 @ 20:35:59
Postat av: Johanna

Enfärgat..ngn färg som finns med i det randiga?

det ser så fiiint ut!

Ursäkta vem är Madde???

2009-12-08 @ 21:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0