Lite ludd

Jag och Sara pratar om hur det var dom där senaste 8 åren. Vad gjorde vi. Hur var det. Vad kännde jag igentligen. Var vi lyckliga? bråkade vi mycket? 
Det är som ett ludd jag kommer knappt ihåg längre. Det är ju helt stört vi har två barn tillsammans och jag har raderat 8 år. 
Hur kan jag inte komma ihåg. Visst kommer jag ihåg men endå inte. Men som det är sagt jag är väll en struts.
Vissa saker, ibland gämför jag lite försöker se om det är någon skillnad.
När jag var med filifjonkan tänkte jag att när det här är över och om när jag träffar någon annan kommer jag att veta, jag kommer att se skillnad. 
Och visst ser jag skillnad, det är som en milsvid. Kanske ska jag vara glad att jag lämnat all minnen bakom mig. 
Men det är lite konstigt. 
Min nya darling är bara sa söt, när vi flög ljög han ihop för flygvärdinnan att hans fru var gravid och behövde priorty boarding for att vi skulle få sitta tillsammans.
Jag gillar inte att flyga längre..... men jag gillar Ken. Allt blir lite lättare med honom.

Kommentarer
Postat av: johanna

GULLIGT! GULLIGT! GULLIGT!

Jag är sååååå GLAD för din skull!

Vore även kul att snacka MER!

Kram Johanna

2009-02-13 @ 11:51:52
Postat av: Anonym

Pussa på din darling från din mamma, det känns som om jag gillar honom.

kram

2009-02-13 @ 12:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0