hem ljuva hem

Hmm Hemma i verkligheten. Skont att traffa barnen igen. Dom har sovit som grisar 2 natter i rad. Dom ar nog lika glada over att traffa sin mamma som jag ar over att traffa dom. Var hemma i gar och strok och tvattade. Sov min forsta natt sen den 18 december hemma. Man kan ju undra varfor jag overhuvudtaget har en egen lagenhet. Traningen gar bra, tycker fortfarande att det ar skont och roligt att ga till gymmet. I gar var jag och Honorata pa Bodybalance. Lite konstigt, det ar langsam traning men man svettas och i dag har jag traningsverk. Sa man far ju hoppas att det fungerar. Dessutom passar det mig bra jag har ju ingen tackt kansla alls, och klarar helt enkelt inte av att skumpa runt pa snabba aerobics pass.   Helgen var jag hemma hos Sara, tog det lugnt. Barnen bara lekte och lekte dom har verkligen saknat varandra. Ibland tanker jag att det vore sa perfekt om vi kunde hyra ett storrehus och bo ihop. Allt blir sa mycket enklare nar man ar tva. Men det gar ju inte, pga skolorna. Och det ar for langt bort fran deras pappa. Sa jag far titta pa lgh narmare Rakels nya skola istallet.  

Jobbet tickar pa i dag blev jag tillsagd, att kjolen jag hade pa mig i gar var for kort, dom ar lite roliga engelsmannen. Men jag har ju mycket annat i min garderob. Annars kanner jag mig bara kanslig, varfor ska man bli sa har en gang i manden minsta lilla och jag vill bara grata.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har läst din blogg, tack för titten. kram

2009-01-20 @ 08:28:46
URL: http://www.purplerain.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0