foraldrar



I morgon ska jag traffa foraldrarna och jag borjar bli lite smatt nervos, minst sagt.
Och det enda som hjalper da ar shopping. Vet inte varfor jag jagat upp mig sa men kanske for att vi faktiskt dejtat i 9 manader och jag inte har traffat dom.
Nar man var yngre traffade man ju forladrar ganska tidigt. Och dom flugit runt halva jorden for att traffa denna dar. Det ar nog inte det att jag inte tror att dom ska tycka om mig varfor skulle dom inte . Men jag vet hur jag blir nar jag blir nervos pladdrar pa i 150... eller sa blir jag knapptyst. Och det jag fasar for mest. Om jag inte gillar dom?  

Sa pa lunchen slapade jag med mig Amanda och jag kopte 2 klanningar, sjal och kofta. Sa nu kanns det battre men jag funderar fortfarande pa vad jag ska ha for skor. Klanningen ar corall rosa rod.(svar farg) Koftan jag kopte ar navy, tankte att det passar. Men vad ska man ha for skor till, funkar vitt? (Vore det mest praktiska for det har jag hemma) eller kanske gult.. men da kanske man ser ut som en clown bla kofta rosa klanning gula skor...  

Den andra klanningen ar mera marin. Tror jag far ge mig pa den har franten den har sommaren har jag kopt totalt 3 bla/vit randiga klanningar, och en vit linne klanning. Man kan nog saga att jag fatt dille pa klanningar. Nar jag fatt en ordentlig garderob ska jag ta kort. Dom ar ju iallafall i samma stil och dom funkar bra med mina roda och vita skor.  
Jag kanner mig iallafall lugnare nu nar jag har lite alternativ. Det ar vall inte for inte som man kallar det retail thearaphy..

Kommentarer
Postat av: Nina N

Lycka till! Det kommer att gå finfint :) KRAM

2009-07-31 @ 14:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0