Fredag hela veckan

Har ar det ganska dott och gratt efter en vecka av sol. Kopte med mig Robin Hood och Sleeping Beuty dvdn hem till barnen i gar (Ar det tornrosa? ) Vi tittade iallafall pa Robin Hood och pa slutet nar dom gifter sig sa sager Rakel att nar hon blir stor da vill hon ocksa gifta sig med Isak, men han maste bli lite storre forst. 

Annars ar det Tennis Tennis for fulla muggar just nu visar dom semifinalen pa stora Tvn, precis brevid mitt skrivbord.
Sa jag har vall inte sa mycket val. Sprang igen pa lunchen 4,7 pa 30 min. Det blir ju battre.  

I kvall ska vi pa party min alskade rara pojkvann kom hem med 2 klanningar fran RL i gar. Jag hade ringt och hangt undan 2 och tankte han kunde valja. Den ena ar namligen i minsta lagen stl 4 men det ska tydligen vara som UK8, sa lange man star upp gar det bra.. Han hade inte fattat att det var 2 st olika, ni far se i morgon vilken jag valde. Dom ar grona bada tva. For det ar nagot slag gront  tennis (saklart) team party. 

Kommentarer
Postat av: Elina-mamma till Theo

Vilka otroligt söta barn du har :)

2009-07-05 @ 20:27:26
URL: http://elinasnartmamma.blogg.se/
Postat av: Bella

Vad har du för kamera ? :)

2009-07-31 @ 14:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0