mera hus..



Tittade pa ett nytt hus I Fredags eller ska jag kanske kalla det ett slott.
Mats tyckte det sag ut som nagot fran Harry Potter. Det ar sa haftigt. Dom har bygt en hel by i Gothisk stil.
Huset ar fint invandigt men det ar nog tyvarr for litet. Eller rattare sagt vi skulle klara oss utmarkt men for dom pengarna kan man fa storre. Men vi fantiserar fortfarande om hur det skulle vara att bo dar. Det ar totalt 12 st hus och alla har en stor gemensam komunal garden. Totalt 3 sovrum, men bara ett badrum, och 2 sma och da menar jag london sma.. reception rom. Och forlat om jag later som en snobb nu men om det ar nagot jag ar trott pa ar det att bo litet.   

Akte hem och vantade in Ryan som kom direkt fran NY. Och gick pa hus fest riktigt roligt och massvis med fransman, jag hade min grona klanning men tyvarr inga kort. Raggade upp en fodelsedags ballong till Mia pa var sista nattklubb som fick aka med oss hem.    


Pa varat house party



 I lordags tittade vi pa ett hus till, som var sa fint sa jag i princip grat nar vi var klara. Det ar det finnaste hus jag nagonsin sett, till salu, som nagon jag kanner bor i ever. Det har allt. Jag vill inte andra pa nagot. Tradgard, fantastiskt kok, super plan losning, fin tradgard med lekstuga, vit, ljust, underbara badrum. Inrett i bo ho chic south hampthon still med mycket  spets blommor jaaa aldeles underbaaaaart. Mar psykiskt daligt bara jag tanker pa det sa jag forsoker lata bli for det ar for dyrt. Vet bara inte hur jag nagonsin ska komma over det har och gilla nagot annat. Det ar som att jag har fatt klamma pa en YSL vaska men nu ska jag noja mig med en fran Zara. Och det ar klart jag gor. Jag skulle vara nojd i en sko kartong bara det ar med barnen och L. Det vet ni ju.  

I lordags var vi hela dagen i Hampstead Heath och lyssnade pa Lyckke LI, Tommy Korberg, Helen Sjoholm, och Benny Andersson.  Solen stralade alla barnen lekte. Vi firades Mias fodelsedag. Det var lange sedan jag traffat sa manga fran var mamma grupp det var sakert 20 familjer dar fran varan grupp och sedan tusentals andra ocksa forstat. Vi stannade till kl 21.
 
Mias ballonger

Underbara Ylva

Mias rosa tarta..

Vi fortsatte pa gardagens grona tema..


Snyggo Mia den aldre


Rakel och Tova diskuterar

Sen motte vi upp med Ryan och L som gick lite tidigare. Jag skickade i vag dom  tidiagare kanske inte sa kul att ga pa familje picninc en hel dag om man flyger in fran NY over helgen.  Pa vagen hem slocknade bada barnen som stockar upp i Hampstead sa vi att middag i lugn och ro. Kanns lite kontinentalt att ga ut och ata sent med barn och dom somnar i mammas kna. Mysigt faktiskt. Pa vagen hem bar L den sovande Rakel och da ommade det i mitt modershjarta. Det ar riktigt roligt att se hur han  och barnens relation verkligen har utvecklats. Dom har lart sig mycket om varandra.  

I sondags tog vi det valdigt lugnt, Ryan akte hem pa kvallen.


Kommentarer
Postat av: Eemeliec.blogg.se

hejsan , skulle bara fråga, skulle du inte kunna gå in på www.yourbexx.blogg.se

och rösta på min blogg . nummer sex/6

skulle bli jätte glad :) (A)

2009-07-06 @ 19:17:34
URL: http://eemeliec.blogg.se/
Postat av: johanna

SÅ härliga bilder!!!

Och vilka hus! Ser superfint och lyxigt ut!

Du verkar må så bra, och det är hur underbart som helst ju!!!!!

Jag känner på mej att ngt STORT kommer hända dej snart.....positivt såklart.

Du kanske anar vad jag menar...? =)

Ha en helt underbar sommar, för du har väl semester?

Vi drar till vårt kära Biarritz imorgon för att stanna 3 1/2 vecka.

Vi lääängtar! Ha det så bra och härligt!

STORA KRAMAR Johanna

2009-07-07 @ 08:27:18
Postat av: Malin

Ha ha nej jag ska halla mig fran stora saker :)!

Hoppas ni far en underbar semester, och nar vi hittar nagot hus nagon gang far ni komma och halsa pa..

2009-07-07 @ 09:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0