nar allt blir fel

Ush jag har typ 38,5 graders feber sitter pa jobbet.
Var har 1 timme tidagare i morse for vi har ju stor chefen pa besok. Staderskan dok inte upp, min catering hade jag fel bestallt. Men den kom 35 min senare. Men nu har vara studenter fatt frukost. Rummen blev dubbelbokade, for folk inte kan planera och slanger in moten i sista minuten. Och helt arligt jag gjorde ocksa fel. Sa jag var tvungen att satta vara viktiga klienter fran mellan ostern i det minsta rummet, sa nu sitter dom dar inne och svettas och jag sitter har ute och har ont i magen.   Men nu har jag och kollegan kokat kaffe och fixat fika till totalt 50 personer och allt loser sig till slut.  Kanske gar jag hem tidigare i dag..

Kommentarer
Postat av: Sara

Stackarn, men ibland blir det sa.. hoppas du mar battre snart. Tanker pa dig xxx

2009-07-07 @ 13:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0