on and on and on...




Ahhh nu borjar det kannas lite jobbigt. Nu ska man sitta av en dag pa jobbet hem och packa, jag har forbestallt parkering pa Stanstead, och Taxi i Goteborg.

Ringt Sara om vagbeskrivningen igen, blandar alltid i hop det med M11 M25 och A406.. Men nu hittar jag.

Hem och gosa med barnen forsoka fa dom i sang i normal tid innan vi maste ga upp kl 03.00 i morgon bitti.   Landet ska bli sa skont och avslappnande jag ska gora ingenting och helst inte spendera nagra pengar eftersom jag ar skint. 

Vi kommer hem pa Tisdag och pa Onsdag ska Ylva passa barnen for Anna ar ledig. Vilket ar toppen men det betyder att jag maste kora dit dom pa morgonen och hamta dom pa kvallen.

L Foraldrar kommer hit och stannar tills pa Sondag. Det ar lite nervous minst sagt..   Pa sondag aker dom och Alsklingen tillbaka till NY, sen har jag 4 dagar att andas utan barn, inga foraldrar ingen pojkvan och sen aker jag till NY over helgen.  puuh  

Vet inte riktigt nar jag ska hinna stada tvatta och fixa i den har ekvationen.   Helt arligt jag ar nu sa trott pa att ha halva min garderob dar och halva har, och grejerna ar aldrig dar man vill att dom ska vara. Men forhopningsvis kanske det loser sig till hosten. Nar vi far tid att titta pa hus igen.  Men jag klagar inte.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja Gud! snart maste ni pausa lite ;)

2009-07-23 @ 12:00:50
URL: http://www.londonsmile.wordpress.com
Postat av: malin

Pausa verkar inte vara varan grej... har precis bokat 4 taxi bilar at L foraldrar.. kanske ska oppna resebyra..

2009-07-23 @ 12:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0