St Jonsholmen



 





Vilken underbar underbar liten mini semester vi har haft jag och min lilla familj. Jag har ju inte varit pa landet sedan 2006Det kom ju lite annat i mellan. Jag maste erkanna jag var lite orolig innan hur det skulle ga med en 2 och en 3 aring, med branta klippor hav och andra farligheter. Men dom klarade sig sa klart utmarkt och hoppade runt som getter.

Isak gillade inte att aka bat, medans Rakel fattade galoppen och var ute flera ganger med morbror Elias som fyller 20 i September. Snacka om att han har blivit stora killen. 

Vi akte ut till Vinga en av dagarna och Landis tyckte Jonsholmen var paradiset pa jorden, sa dar samlade han ju ytterligare nagra plus poang. Men det ar skont att vara helt avstangd inget el, vatten, bad i havet for att bli ren. Inte ens vara telefoner fungerade, ingen mottagning. Barnen bara lekte och lekte med alla leksaker som mormor sparaty. Vi at god mat, han med en svang till Vastra Frolunda. Baksidan med att vara hemma ar att jag far hemlangtan.. Nar jag tanker pa barnen var dom missar.

hur mycket enklare allt hade varit nara familjen. Men man kan inte ha allt.

Fick lite tid och fundera over min egna livs situation och vad jag vill gora med mitt liv och vad man kan stalla for krav pa sin omgivning. Inte latt alla ganger.  Ibland ifragasatter jag verkligen varfor jag jobbar sa mycket. Varfor skaffa barn nar man knappt hinner se dom. I natt drommde jag att jag fodde en liten son och jag vaknade upp helt kallsvettig.. jag vill inte ha flera bebisar.. 

 I dag ar Landis sista dag pa jobbet och pa Sondag aker han till NY..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0