Tror ni jag har svin sjukan?

Snart var det helg igen. I kvall ska jag ga pa ett spannande projekt. Skriver mera om det sedan om det blir av vi far se. 

Mina sma gull loppor dar hemma dom hostar i kapp. Isabell hon hade ju svin sjukan forra veckan. Den sprids som en lop eld har i London och sa klart ar jag orolig att dom ocksa ska fa den. Jag har den sackert ocksa men nu har jag gatt runt och hostat en  vecka och saker smittat nera hela jobbet. Jag tanker att om jag verkligen har det borde jag vall kanna mig sjukare eller ?   Nar Isabell fick det och jag pliktskyldigt informerade min chef skickade hon mejl till Head of Security i US. Sa nu ar dom alla oroliga pa jobbet, for jag och min kille ar ju dubbel smitto risk dessutom sitter vi pa olika vaningar.

Sjalv kanner jag att det ar smatt overdrivet jag kanner saker 10 personer bakantas bekanta som har det. Och om dom raknar med att halva London ska ha det innan aret ar slut ar det vall battre att man far du forr en senare.    

The typical symptoms are:
  • sudden fever, and
  • sudden cough.     Hosta det har vi hela familjen

Other symptoms may include:

  • headache,
  • tiredness, 
  • chills,
  • aching muscles,     Har jag haft en vecka
  • limb or joint pain,
  • diarrhoea or stomach upset,
  • sore throat,             Har jag ocksa...
  • runny nose,             Har jag ocksa...
  • sneezing, and

Kommentarer
Postat av: Sara

Pa ett satt kanns det som man bara vill ha det overstokat liksom! Men nu sager de anda till folk att bara behandla som vanlig influensa.. men jag haller med dig borde man inte kanna sig mera sjuk eller?? Hoppas lillan mar battre.. Puss

2009-07-16 @ 11:27:38
URL: http://www.londonsmile.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0