langvaga besok..


Johnny


Mysigt i tradgarden

Inga


Dennis

Hade lite gaster over pa middag i gar, det bjods pa grillad oxfile, potatis sallad med agg, rodlok och senaps vinigrett pepparcorn sas, och hemlagad hallon paj.  

Snalla sota rar underbara Isabell hjalpte mig och plocka undan lite sa nar jag kom hem behovde jag bara laga mat.  

Tankte att det skulle bli lite stressigt att komma direkt hem fran jobbet med gaster. Vi motes upp i Moorgate sa dom akte med mig hem . Men det var nastan battre, Rakel och Isak underholl gasterna som byggde tag bana i tradgarden och spelade boll. Medans jag fixade med resten. Sen ar jag ju en sadan chilled vardinna.  Sedan somnade dom bada som stockar kl 8 och vi kunde ha vuxen tid.

Sov hela natten med dorren oppen ut till tradgarden, det ar sa tyst och stilla dar jag bor underbart.  

Vi budade pa varat favorit hus. Men det hade tydligen redan blivit salt via en annan maklare for 2 dagar sedan. Sa nu ber jag en bon att det ska skita sig. For jag tror varat bud var hogre en deras.

Kommentarer
Postat av: amanda

hejsan :) jag är just nu med i en veckans blogg tävling och skulle verkligen behöva din röst! för att rösta så gå in på http://fridasjoblom.blogg.se/2009/june/utkast-har-kommer-3.html och rösta på nr 6 :) skulle vara väldigt tacksam



tack på förhand!

2009-07-01 @ 17:49:51
URL: http://amandaaman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men är du förlovad???

2009-07-02 @ 10:28:38
Postat av: Sara

Just precis vad jag tankte saga!?

2009-07-02 @ 11:35:46
Postat av: Nina L

Ja jag är ute en del faktiskt, så jag missade ditt samtal igen. Idag ska jag iväg igen till bvc.

Du är en väldigt rutinerad och bra värdinna Malin. Där har jag väldigt mycket att lära. Hispar alltid upp mig. Men nu är jag ju hemmafru ett bra tag och då måste jag bli bättre ;-). Kram

2009-07-02 @ 12:10:15
Postat av: Malin

Nej nej nej jag ar inte forlovad, det ar min ring jag fick av pappa nar jag var 20... Som jag alltid haft pa mig. Ar det fel hand sa ska jag genast byta.

2009-07-02 @ 12:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0