En harlig helg,


Rakel och Tova

I lordags var vi pa mamma traff efterfoljt av ett besok pa Scandinavian kitchen. Jag hade siktat in mig pa semlorna men dom var slutsalda dom har tydligen salt over 2000 semlor pa bara nagra dagar. Jag far vall baka egna, jag har ju en shysst Kitchenaid. Kom hem med appelmos och en tub kaviar som jag kopte for £3.50 det ar ju nastan 45 SEK... men jag bara alskar Kaviar, och koktagg. Far nog aka hem till Sverige snart pa mat inkops resa. 

 I sondags besokte vi badhuset, Isak som nu inte har badat i pool sedan varan Guadeloupe resa var stel som en pinne och nastan paralyserad. Vi far ga dit flera ganger sa att han vanjer sig. Efter bad somnade vi alla 3 gott i bilen. Inte nar jag korde men utanfor huset. Det ar sa skont nar bada barnen sover i bilen och man kan klamma in en lite tupplur.

Annars mera stad, och lite syslojd. En valdigt valdigt lugn och stillsam helg.   I kvall ska jag pa bio och se Vicky Christina Barcelona. Men forst ska jag till doktorn och gora en flexible cystostopi.. vill inte ens tanka pa det. Sa det ar bra att jag har nagot mysigt att se fram i mot nar det ar klart. Jag alskar den biografen dom har som stora soffor man sitter i och man kan dricka vin och ata mat sammtidigt som man ser pa film. Och eftersom jag totalt har gatt pa bio 2 gr  pa 5 ar, kanns det som jag har lite att ta igen.  

Funderar pa Sverige over pask, kanske skulle ta med Amerikanen och visa honom lite av den akta varan. Men sen vet jag inte kombinationen Foraldrar, barn, Amerikan. Det kanske blir for intensivt? Kanske ska aka pa 2 resor, en mysig romantisk weekend med amerikanen, och en med bara barnen, fast sa roligt ar det inte att aka till Sverige hela tiden. Lite besluts angest.

Kommentarer
Postat av: Elle

Åk till swe och träffa mig när du ändå är igång.:)

2009-03-03 @ 01:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0