updatering



Ja nu packas det for fullt dar hemma. Samtidigt som det ar katastrof mycket att gora pa jobbet. Samtidigt som Anna ar ledig och jag har barnen nagra extra dagar, samtidigt som det ar G20 mote i London och vi maste aka i Jeans till jobbet. Sa vi inte blir nedslagna pa vagen. Nej varfor ha det lite lugnt och skont nar man kan ha fullt os medvetslos. Men jag klagar inte.  

Barnen ar laddade infor sin flytt pratar varje dag om sitt nya rum och tradgarden. Helgen var mysig och avslappnande, mycket, fika gosa och park. Mamma tycker det ska bli skont nar allt det har ar over. Letar efter ny nanny och det ar inte latt nu har jag traffat 3 tjejer som jag skickat vidare till Fillifjonka far se vad han tycker. 

Ja han ringde i morse och var helt galen for nar han har ringt pa sistone vill Rakel inte prata med honom i telefonen.  Vad ska jag gora hon ar 3 ar och leker. Men det ar sa klart mitt fel allt ar alltid lite mitt fel. Ar van vid det nu.
Och sa kommer det vall alltid att vara. Det var som Dom sa "the one that leaves will always be the devil"
Vi har lite olika syn pa det dar, han tycker nar man inte har barnen ska man prata varje dag sa dom kommer i hag. 

Medan jag kanner att nar den andra har barnen sa har dom fullt upp med det dom gor for stunden sma barn lever i nuet.  Klart dom inte glommer sina foraldrar. Ja det ar inte latt, sa nu pastar han att jag pratar skit om honom med barnen, att det ar darfor dom inte vill prata med honom. Och jag staller bara en fraga VARFOR skulle jag gora nagot sadant.
Vad vinner jag pa det. Det ligger vall i allas intresse att barnen kanner sig trygga och glada.
Vill jag prata skit, har jag vanner, och min blogg har kan jag osa lite.

Men nej jag ar en hemsk mamma som vanvardar min barn, har ryckt upp dom fran deras trygga familjehem. Sa nu ar dom otrygga och mar daligt. Och jag ska vara glad att jag far underhall. Jag ar den hemskaste manniskan som finns tydligen. Och dom senaste 8 aren ar bortkastade och han har aldrig alskat mig..
Ja kan pa den ni sa har pa en tisdag morgon nar man sitter pa jobbet.
Maste vara jobbigt att vara sa arg hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka sota sma barn vi har! Kram

2009-04-01 @ 14:56:39
URL: http://www.londonsmile.wordpress.com
Postat av: Cissi

Jo, ALLT ar ditt fel! Ifall det hjalper sa gar alla mammor och pappor som ringer och vill prata med en trearing hos den andra foraldern igenom samma sak, jag har andra skilda kompisar som bekraftar. Man kan som ensam och frustrerad Fillifjonka, forlat, Foralder, ta kontakt med sadana andra foraldrar, och aven lasa en hel del om psykologiska faser efter en skilsmassa pa internet. Jo, pa andra stallen an bloggar, jag lovar! :)

2009-04-01 @ 20:25:09
URL: http://cissiandval.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja jag haller med vi har samma sak har! Och jag vet aven barn som gor sa som har foraldrar som fortfarande ar tillsammans... Stor kram

2009-04-01 @ 20:32:54
URL: http://londonsmile.wordpress.com
Postat av: T

Psykovarning pa den farsan!

2009-04-02 @ 20:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0