miami...

Ja underbara underbara Miami, hade jag inte barn hade jag kunnat flytta dit i morgon. En underbar semester som alltid, med underbart underbart sallskap. Var lite orolig att det skulle bli konstigt att aka till samma stalle igen. Men det var det inte. Det har var en helt annan resa och hans kompisar far mig att kanna mig som om jag besoker gammla bekanta.

Ganget pa baten, jag ar har blivit kar fet igen, undrar hur jag skulle se ut om jag inte trande 4 dagar i veckan.
Vi har kort pa grund... Inte bra om vattnent bara gar till knana precis brevid baten..

Vi var ute med Felix fantastiska båt " no problem", grillade drack ol och solade. Fastnade på en sanddyn, och fick vänta på tidvattnet innan vi kunde komma loss.

Akte i vag på ett vansinnes tripp ner till The Keys, med Piraten som jag numera kallar honom. Andy tror jag att han heter.

Stor kille som alskar båtar och fiske, lite som min lillebror. Han har en flickvän som han har smugglat in fåran Kuba via Barbados. Ja han ar helt galen.

Grabbarna forsokte varna mig innan, att han lätt kunde gå over styr. Det gick inte hem hos mig sa klart. Men som sagt vi var ute en hel dag med honom från 7 på morgonen till typ 7 på kvällen.

Nar vi skulle hem var vi 30 Miles från stranden och var tvungna att kora i genom värdens oväder himmelen var SVART inte grå. Det regnade som om vi stod i en dusch. Nar vi kom fram kraktes jag over hela hans bil. Men det blir en bra historia att berätta for barnbarnen.

Vi fick lite fisk och badade i havet som var blåare en blåast. Sa det var en harlig tripp.

Han med lite tennis och lite shopping klamde in tur inne på RL sista dagen sa biiiiligt.

Eller rattare sagt det ar ju aldrig billigt men i gammforelse. Tur att dom inte sålde barn kläder. Avverkade aven en timme inne på Victoria Secrets.

South beach

Kopte nya badrakt..

Pool baren

Morgonen efter var det solglasogon, och stor frukost..
Underbara hotell poolen..

Sista natten bodde vi på the Setai- http://www.setai.com/ som det hotellet ser ut skulle jag kunna inreda mitt hem, lätt.

Vi hade från börjat planerat in en stor utgangskvall sista kvällen vi var dar men det blev inte riktigt sa. Vi hamnade i pool baren, och började dricka och snacka med folk.

Sant ar sa himla trevligt, det slutade med att baren stängde och vi var ett gång inklusive några aldre herrar som bodde på det har hotellet i deras lägenhets del. Vilka karaktarer.

Bartendern bjöd på drinkar hej och ha ni kan ju tanka er resten. Sa någon utgång blev det inte, den dar sista kvällen jag lyckades dock overvtyga Ryan om att han och skulle stanna en natt på hotell. Tror jag fick ihop ekvationen dagen efter med att han sparade pengar på Taxi hem, att han nu kan berätta for sin arkitekt hur han vill renovera sitt hus, och att han inte behövde gå ut på kvällen eftersom vi alla däckade strax efter 9.

Pa tisdag natt flog jag hem, själv tror inte jag flugit själv sedan 2004. Jag gillar inte att flyga sa stora plan.

Vinkade av Landis på flygplatsen, medans krokodiltårarna ran. Jag ar sa kar sa kar sa det ar helt galet. Och nu ska han vara borta 1 hel vecka.