Fredag

Det gar sa langsammt. I morgon aker mamma hem jag kommer sakna henne. Men det ska bli skont med liten egen tid nu har vi ju haft olika konstillationer av gaster hemma hos oss i 2,5 veckor.

Sen ar det dags att borja packa och beställa flytt gubbar. Ar det mitt eller hans jobb ? En liten del av mig kanner for att bara vanta sa far vi se vad som händer. Jag har ju redan flyttat 2,5 ganger under det senaste 1,5 aren.


Middagen i Onsdags var sa klart mycket lyckad. Jag gillar verkligen den arbetsgruppen som jag var ute med. Det ar ju mest svenska sa kanske inte sa konstigt dom jobbar inte pa samma satt. Satt brevid en tjej pa middagen och vi pratade en massa om hennes skilsmassa osv. Skont sa jag slapp prata EL priser.


Ni far halla till godo med en bild... sen tog batteriet slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0