Kan man ha separata tvatt korgar?

Elins fodelsedags kalas.

 
Som alltid sa trevligt och roligt. Detta ar firades det i Camden (Stockholm Sodermalm.)

Nu kan jag inte tanka pa nagot annat an att vi ska FLYTTA. Flytta flytta flytta. Packa städa skura pynta. Det ska bli sa underbart fantastiskt roligt sa jag nästan raknar minuterna. 4 natter till. Sen ar det slut pa pendeltag 1 timmes resa till skolan och allt annat tjafs.

Mr Big han föreslog i gar att vi skulle ha separata tvätt korgar sa kunde han tvätta sin egna tvätt. For jag gnaller ju ibland "ska jag gora allt har hemma" Ar det bra, men jag tycker ju om att pyssla om honom förutom ibland nar jag far spelet. :)


Kommentarer
Postat av: johanna

aaah så gulligt!

Som sagt...man kan ju fixa lite åt dem., bara de uppskattar det.

Tyvärr gör de inte det efter 20 år!?

:)

2009-12-01 @ 08:12:11
Postat av: Sara

Men det gar val inte med separata tvattkorgar?? Kan han inte ta ALL tvatten istallet? ;)

2009-12-01 @ 12:44:33
URL: http://www.londonsmile.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0