Skåptorrt?

Harom kvallen nar jag hade tvattat gav jag Mr Big hans blå nytvattade skjortor och bad honom hanga upp dom på en galje. Dom torkar battre då och blir lattare och stryka. Tankte inte mera på det och nar jag vaknade på morgonen frågade jag honom

- Var hangde du skjortorna
- IEhhh vet inte (tank tank) i garderoben
- I garderoben ???!
- Ja du bad ju mig att hanga upp skjortorna
- Ja men dom var ju blota...
- Dom ar torra nu


Det star så på svenska torktummlare, stryk torr, Skåptorrt, torr, extra torr. 


Hittade den har underbara beskrivningen "nar tvatten ar lagom " fniss

Skåptorrt och Normaltorrt

tvätten är torr utan att vara ”snustorr”.

Programmet Skåptorrt stänger av värmen något

senare än Normaltorrt.  Använd de här programmen

när du vill ha torra textilier.

Stryktorrt

Det här programmet stänger av värmen när

tvätten är lagom





Kommentarer
Postat av: Sara

Haha jag DOR! Bara sa roligt :D

2009-11-06 @ 13:27:38
URL: http://www.londonsmile.wordpress.com
Postat av: emilia

gå in på min blogg www.vippo.blogg.se

2009-11-07 @ 14:21:48
URL: http://vippo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0