Tack tack tack sota du...

Om jag had en kamera hade jag tagit ett kort, (men nu har jag glomt mobilen hemma) nar jag kom till jobbet i dag sa stod det en vit dior ask med band och rosetter och hela fadderullan. Nar jag oppnar den ar den fylld med svenskst losgodis. Tack, du vet vem du ar underbart.

Barnens nya nanny har borjat, hon verkar vara super gullig och barnen gillar henne. I gar hade hon och Isak akte till Richmond. Kul att han far komma ut lite pa utflyckt. Mr Big han har varit dodssjuk hela veckan. Kommit hem atit lite mat och gott och lagt sig for natten sammtidigt som barnen. Men det ar ganska mysigt han ar hemma men jag kan gora mina egna grej.

Barnen ar ocksa mysiga nu varje morgon ligger vi tillsammans i min sang och kramas och pratar och det ar underbart.

Nu har jag sett klart hela sasong 1 & 2 av Gossip Girl, nagon som vet om man kan kopa sasong 3 i USA? 

Annars vill jag bara flytta nu, julpynta ha levande ljus hemma och dricka the i raggsockor. 
 


Kommentarer
Postat av: johanna

LOVELY!

2009-11-05 @ 10:50:33
Postat av: Sara

Vada? Har du en HEMLIG beundrare? ;)

2009-11-05 @ 11:55:59
URL: http://www.londonsmile.wordpress.com
Postat av: Madde

Du kan val ladda ner avsnitten fran natet? Vi har ganska mycke olika produkter o jag tror att det ar nan i personalen som snor, dom har egna rum som dom gor behandlingar i (25 anstallda) och dom behover ju produkter for behandlingar dar inne sen vet man ju inte vad som hander med alla cremer o sant..Finns inga kontroller nar man gar hem, och inga kameror heller..

2009-11-05 @ 13:52:30
Postat av: Cissi

Harligt harligt, det har du fortjanat! Poang till trevliga kollegor!

2009-11-05 @ 21:33:52
Postat av: Matilda

Säsong tre visas i USA nu, du kan kanske ladda ner dom från iTunes! Såg dina barn i Hotel Chocolats skyltfönster btw, såååå söta! Kram Matilda (jag och Isabelle brukade ha play dates med barnen!)

Postat av: elin

2009-11-07 @ 14:37:42
Postat av: elin

du skriver mycket




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0