tillfallig sinnesforvirring varade i 8 ar..

Kara dagbok... Pratade med ex kexet I dag om Rakels skola. Vi måste ju söka en ny till henne for hösten.  Och eftersom dom har siktet inställt på Highgates basta kyrkskola som inte ar privat och dyr men mycket svar att komma in på. Undrade jag om det kunde hjälpas till på något satt om det kanske var en bra ide om bada familjerna borjade gå i kyrkan.
Man söker på poängsystem.  Att jag föreslagit sedan länge att vi skulle satta oss ner tillsammans och ansöka skolor och göra research det har passerat. 

 

Själv bryr jag mig enligt honom inte alls om mina barn.  Jag bor bredvid 2 skolor som enligt honom inte ar tillrackligt bra for den har kyrk skolan ar sa mycket bättre. Fine with Me varför skulle jag inte vilja att hon ska gå i basta skolan?


Efter ett tag urartar det jag onskar jag spelade in vara konversationer, vore intressant att lyssna pa i efterhand.


Han deklarera, jag ar sa over dig jag bryr mig inte alls om dig och ditt liv. Det enda jag bryr mig ar vara barn. Han borjar dra upp saker som att jag dejtade (en finare omskrivning från min sida det var inte sa han uttryckte det han anvande det dar K****lla ordet) hans bros chef efter att vi separerat. Vad har han med det att gora och varfor drar han upp det 1 ar senare ?!

Att jag ar ACKLIG med stora bokstäver, en hora som ar efterbliven, självisk och dum i huvudet.


Jag frågar honom hur han da ens kunde gifta sig och faktiskt skaffa 2 barn med mig. Varpa han svarar att han hade 8 ars tillfallig sinnesforrvirring. Att alla hans kompisar nu frågar honom hur han kunde vara tillsammans med en sådan vansinnig tjej

Frågar ni mig var han väldigt arg for någon som gatt vidare.  Han kan saga vad han vill men det ar klart att man blir ledsen nar någon tuggar i en hur man inte bryr sig om sina barn. Resten bryr jag mig inte om. Men jag kommer vall over det också.  Har jag gatt vidare frågar jag mig själv?

Ja men jag bryr mig fortfarande konstigt vore vall annars..


Och jag som hade tankt och bjuda over dom pa Christmasdrinks, antar det far vanta ett ar eller 5


Kommentarer
Postat av: elle

vilken jävla idiot!! hur mycket bryr han sig om sina barn när han är så respektös mot deras mamma då?? usch vad fult.. stå på dig syrran, du är världens starkaste och bästa mamman.. han e en dum och ego liten skit.. usch .. kram elle

2009-11-02 @ 18:47:59
Postat av: Johanna

oj oj oj!

JÅÅÅÅÅÅÅBBIGT!

Vet faktiskt inte VAD jag ska skriva!...

STORA kusin kramar

Johanna

2009-11-02 @ 21:07:34
Postat av: sigrid

ta hand om dig malin och barnen! viktigaste är att ni mår bra! bry dig inte!!! du är bäst! KRAM

2009-11-02 @ 21:53:24
Postat av: Anonym

Urrrs vilken idiot. Ungefar som mitt ex som jag tog tillbaka efter vi varit skilda ett ar mitt i dettadet sjuariga krig. Dumt va? Som man baddar far man ligga. Glad for dej som iaf kom undan och hittade the real looove :) /madde

2009-11-03 @ 00:57:05
Postat av: Sara

Ja vad ska man saga? Du ar stark Malin och en UNDERBAR mamma som ALSKAR barnen. Du ar en FANTASTISK person. Love you xxx

2009-11-03 @ 11:10:21
URL: http://www.londonsmile.wordpress.com
Postat av: Anonym

I think you should be careful with what you post in public, this could be considered slander against your ex.

2009-11-03 @ 22:36:28
Postat av: Cissi

Ojoj, det later ju som att barnens pappa for forfarligt mogna och sakliga resonemang. Vad jag kommer ihag brukar diskussionerna vara ganska ensidiga ocksa... Oroa dig inte, du AR en underbar mamma, en underbar tjej och en underbar manniska, det ar det ingen vettig manniska som tvivlar pa! Ring och prata om du behover, nar du vill! Kommer med mer stod nasta vecka! Puss o kram!

2009-11-04 @ 13:51:33
Postat av: Cissi

Don't worry honey, it's not slander if it's true...



I don't quite know who to address, as it seems the person who posted this doesn't want to be known - how courageous - but slander has to be spoken, it's not written. Get your facts together and stop intimidating people who don't have a law degree, it's not very nice.

2009-11-04 @ 15:59:34
Postat av: Anonym

I've been reading this blog for a while and have enjoyed it, but this is a little concerning I think. You have the name, photos etc. published on your blog who you are criticising. I don't mean to be intimidating or disturbing, but there really are cases where bloggers etc. have been taken to court for defamation/libel, whatever you want to call it. I don't have a law degree, but I know this is the case.

2009-11-04 @ 22:54:03
Postat av: Anonym

typiskt osäkra män. har han inget eget liv?

2009-11-06 @ 08:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0